امنیت شبکه و اتوماسیون صنعتی

آزمون نفوذپذیری

ارزیابی امنیتی شبکه های کامپیوتری، برنامه‌های تحت وب و گوشی‌های همراه

مشاوره و نظارت

با ما در مسیر تأمین امنیت خود تنها نخواهید ماند

قفل سخت افزاری

یک قدم جلوتر از هکرها باشید

خدمات واحد امنیت

خدمات امنیت سایبری شامل مجموعه متنوعی از خدمات اعم از مشاوره امنیت، آزمون نفوذپذیری شبکه، ارزیابی امنیتی برنامه‌های کاربردی، نظارت بر استقرار سیاست‌ها و استانداردهای امنیتی، تیم قرمز و … می شود. واحد امنیت شرکت بردهای هوشمند با داشتن متخصصین توانمند و متعهد، آماده ارائه این خدمات به سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات دولتی و خصوصی است.

مشاوره و پیاده سازی ISMS

در کنار استفاده از ابزارهای امنیتی و نیروهای متخصص، سازمان باید دارای سیاست گذاری جامعی در امنیت اطلاعات باشد که تمامی دارایی‌های سازمان را به طور یکپارچه تحت مدیریت و کنترل خود قرار می‌دهد تا در نتیجه آن سلامت و استمرار یک کسب و کار را تضمین کند. از این رو شرکت بردهای هوشمند آماده ارائه خدمات پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) بر اساس استاندارد بین المللی ISO/IEC 27001 است تا شما را در رسیدن به یک سیستم مدیریت امنیت اطلاعات اثربخش و اخذ گواهینامه ISO/IEC 27001 همراهی نماید.

آزمون و ارزیابی امنیتی

در آزمون و ارزیابی امنیتی، شبکه‌های کامپیوتری، اتوماسیون صنعتی، برنامه‌های کاربردی اعم از وب، موبایل و دکستاپ بر اساس استانداردهای بین المللی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا توانایی آن‌ها در مقابله با حملات سایبری سنجیده شود.

آزمون نفوذ برنامه‌های تحت وب

در آزمون نفوذپذیری شبکه اجزای شبکه سازمان در سطوح مختلف به صورت استاندارد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در این آزمون علاوه بر بررسی پیکره‌بندی امنیتی تجهیزات، آزمون نفوذپذیری با استفاده از جدیدترین ابزارهای مورد استفاده هکرها در دنیای واقعی و بدون تحت تاثیر قرار دادن عملکرد شبکه، انجام می‌شود. در این آزمون تمامی اجزای شبکه شامل معماری شبکه، سوئیچ‌ها، مسیریاب‌ها، UTMها و … مورد بررسی کامل قرار می‌گیرد.

آزمون نفوذ برنامه‌های موبایل

در این آزمون نفوذپذیری، برنامه‌های گوشی همراه مورد ارزیابی واقع می‌شوند. آزمون نفوذپذیری برنامه‌های موبایل ساختار و امنیت برنامه‌ها را با استانداردهای موجود انطباق داده و صحت امنیت داده و ارتباطات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید؟

برای مشاهده راه‌های ارتباط با ما بر روی تماس با ما کلیک کنید.